Köszönöm, hogy itt vagytok:)

vasárnap, március 28

Fejezzük be együtt


Jó régen voltam már. A jó idő jöttével az én munkám is megszaporodott. Most már szép rendbe van a kertem, ablakok megpucolva, holnap a szekrényeket pakolom ki, selejtezés lesz, és a rongyaimat rakom rendbe. Most már éppen ideje, hogy felrakjam az áprilisra kitűzött munkámat.
Ez a négy terítő egyforma kalocsai mintával készült kb. 10 éve, ezt szeretném kiriselni, remélem sikerül. Valamikor rengeteget riseltem, de az már a múlté. Az életembe belépett a foltvarrás, és ott is maradt. Na, kiváncsi vagyok, mit produkálok:))) Tehát Fejezzük be együtt!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Kézzel vagy géppel riseled őket?Nagyon szépek lesznek akárhogy készíted!:))

    VálaszTörlés
  2. Géppel csinálnám, már nagyon régen riseltem:(

    VálaszTörlés