Köszönöm, hogy itt vagytok:)

szerda, május 12

A nagy készülődés


Karcagon már kinyíltak az akácvirágok és úgy gondoltuk, összepakolunk, és fogjuk a sátorfánkat visszük a méhecskéket gazdagabb akácerdőbe. Hiába az akarat, de a természet beleszólt, így csak holnap, vagy azután lesz "dongó" szállítás. Én most már fel vagyok mentve a vándorlás alól, majd csak a pergetésre megyek el, ha szükség lesz a segítségemre. Nagyon nehéz méhek közé napszámost kapni, pedig milyen sokan vannak munka nélküliek. Nem a Munkaerő Hivatalba kell menni segédmunkást keresni, hanem a kocsmába, talán akad valaki, akinek nemcsak italra, hanem ételre kell a pénz. Így aztán maradunk ketten, mert ugye, ehhez a munkához is gyakorlat kell.

3 megjegyzés:

  1. Épp ma gondoltam rád,mikor mentem a vonathoz és megláttam az akácfákat virágozni,hogy milyen jó lesz nektek nem sokára!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Én is azt hittem, remélem ma sikerül,nem ver el az eső:(((

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy velem játszol!
    (Nagyszüleimnek is voltak zümikéik...és még pergetésen is voltam... szép emlékek...szinte érzem az illatát)

    VálaszTörlés