Köszönöm, hogy itt vagytok:)

szerda, július 21

Ma megtelt a létszám ...harmadik nap


Mai napi témánk a korak volt. Csodálatosan szép kézimunka, nagy türelmet igénylő. A mai nappal betelt a létszám. Sokat dolgoztunk, mégsem nagyon haladtunk, legalábbis én. Belegabalyodtam a sok gombostűbe. Gyakorolni fogom, mert nagyon tetszik, és az előadó nagyon jól elmagyarázta a technikát. Eleinte azt hittem nem fogom szeretni ezt a fajta munkát, de már belopta magát a szívembe. A mai napról is raktam fel néhány képet. Naturitát és Diót a nagyon szép mappa varrótáskájával, Ildikó a táskavarrásba van belemerülve, mi pedig kitárgyaljuk a mai programot.
A meleg ma sem tágított, de délutánra jött egy kis zuhé. Az ebéd nagyon finom volt, mindenkinek ízlett.







1 megjegyzés:

  1. Kedves Marika!
    Anyósom ajánlásával találtam az oldalát, ő is ott volt a karcagi táborba, szerdán együtt utaztak a vonaton (Ágnes!). Nagyon jó az oldal, és nagyon szépek a munkái. Az én kis kezdő oldalamat is szeretném ajánlani: krisztakonyhaja.5mp.eu
    :D
    Üdvözlettel: Oszlányi Krisztina (mezeiviragok/Esztergom)

    VálaszTörlés